alkalmazás
“Kütyükkel” kreatívan – IKT-eszközök használata a történelemtanításban
Bevett módszer a pedagógiai gyakorlatomban, hogy adott témákhoz kreatív feladatokat kínálok tanulóimnak, melyeket egy közösen megállapított határidőre kell elkészíteniük. A tanórákon megszerzik az ehhez szükséges elméleti tudást, tanórán kívül pedig
Öt alkalmazás és számos módszertani ötlet távoktató történelemtanároknak
Ebben a cikkben a történelemtanároknak szeretnénk segítséget nyújtani, akik hétfőtől kezdve otthon tartózkodó diákjaikat kell segítsék a felkészülésben. Öt egyszerű, diákok számára is hozzáférhető alkalmazás köré csoportosítottam azokat az egyszerű
Forradalmi játék, játékos(ított) forradalom
A kulcsszó: gamifikáció. A történelemtanítás és a városi turizmus forradalmasítását célozza a Mistory új, okostelefonokra megálmodott alkalmazása, amely március 10-én válik elérhetővé. A játék elkezdődött Sokunknak már gyerekkorban azt tanították, hogy