nonformális oktatás
Ismeretátadás játékkal, digitálisan – Várja az érdeklődőket a II. Múzeumi Játékmustra
Tavasszal az egész ország egy hétvége alatt állt át a digitális oktatásra. Teljes tiszteletem a tanároknak, akik kezdetektől rengeteg energiát tettek abba, hogy már a bejelentés utáni hétfőn rendben menjen
Időgéppel a császárvárosban – Bécs az adventi vásáron túl
Bécs: birodalmi főváros, kávéházak, adventi vásár, Stephansdom, Wiener Schnitzel, Mátyás bús hada… Sok minden eszünkbe juthat erről a városról, és nem véletlen, hogy kedvelt kirándulási helyszín nemcsak családok, párok és
„az volna a jó, ha a magyar szempontot is alaposan ismernék” – Interjú Wittlinger Gabriellával a Határtalan történelemről
Oktatásunk egyik fő célja, hogy a diákok alaposan megismerjék a magyar kultúrát, a hagyományokat és a történelmet. Milyen lehetőségeik vannak azonban azoknak a magyar gyereknek, akik külföldön élnek és tanulnak,
Budapest Főváros Levéltára levéltár-pedagógiai foglalkozásai
A levéltár-pedagógia kifejezés igencsak új keletű, dokumentáltan a Magyar Levéltárosok Egyesületének 2013. évi vándorgyűlésén hangzott el elsőként. Az elmúlt évek fejlesztéseinek köszönhetően az archívumok is egyre több figyelmet fordítanak erre
Kifordítom, befordítom, mégis bunda a bunda – Az Élő Történelem a múzeumokban
Több mint hat éve foglalkozom intenzíven a múzeumi munkám mindennapi részeként – ahogy ma nevezzük – az Élő Történelem fejlesztésével, kidolgozásával. Amikor felkérést kaptam, hogy írjak egy összefoglalót a témáról,