statisztika
Történelemtanítás a digitális térben II. – Egy megismételt felmérés körvonalazódó tanulságai
Az újabb, részleges digitális átállás kevésbé érte váratlanul és felkészületlenül a pedagógusokat, mint tavasszal. Mivel korábban nem volt hasonlóra példa, tavasszal megkérdeztük a pedagógusokat, mire is van szükségük az online
Történelemtanítás a digitális térben – Egy igényfelmérés halovány tanulságai
A történelemtanítás alighanem meg fog változni a digitális munkarendre való átállás következményeként. Nem túl merész azt állítani, hogy a pedagógustársadalom nagy részét – sajnos – mind technikailag, mind módszertanilag készületlenül
Körkép a történelemtanár-képzésről – Amit tudni érdemes a jelentkezés előtt
A 2019. szeptemberében induló felsőoktatási képzésekre és az érettségi vizsgákra február 15-ig lehet jelentkezni. Ennek apropóján összegyűjtöttünk néhány fontos információt a történelemtanár szakos felvételivel kapcsolatban, amelyekre érdemes odafigyelnie nemcsak a
Egy iskolai szakkör minikutatása: fókuszban Trianon és a holokauszt emlékezete
Kik emlékeznek jobban a huszadik századi magyar történelem két meghatározó eseményére, Trianonra és a holokausztra: a hatévfolyamos képzésre járó, azaz a történelmet egy cikluson át tanuló gimnazisták vagy a históriát
Körkép a történelemképzésekről – Amit tudni érdemes a felvételi jelentkezés előtt
A 2018. szeptemberében induló felsőoktatási képzésekre és az érettségi vizsgákra február 15-ig lehet jelentkezni. Ennek apropóján összegyűjtöttünk néhány fontos információt a történelem szakos felvételivel kapcsolatban, amelyekre érdemes odafigyelnie nemcsak a