e-learning
Történelemtanítás hátrányos helyzetű tanulókkal
Az ország északi régiójában, egy hátrányos helyzetben lévő térségben járunk, a belvárostól nem messze egy festői környezetben elterülő általános iskolában. Tíz évvel ezelőtt intézményünkbe integráltak egy kisebbségi, túlnyomóan roma származású
Színezd újra! – Fénnyel írt történelemóra
A fényképek történelemórai felhasználása értelemszerűen forrásértékük miatt a mindennapi oktatási gyakorlat szerves részét képezi általános és középiskolában egyaránt. A felsőbb évfolyamokon egyre inkább fontossá válnak, mint információhordozók, vagyis fontos követelményként
Applikációk történelemórán: a Zoom
A Zoom az egyik legjobb megoldás arra, hogy a koronavírus miatt kialakult helyzetben a nagyságrendileg 150 000 pedagógus tartani tudja a kapcsolatot a diákjaival. Alábbiakban röviden és egyszerűen bemutatom a Zoom nevű
Öt alkalmazás és számos módszertani ötlet távoktató történelemtanároknak
Ebben a cikkben a történelemtanároknak szeretnénk segítséget nyújtani, akik hétfőtől kezdve otthon tartózkodó diákjaikat kell segítsék a felkészülésben. Öt egyszerű, diákok számára is hozzáférhető alkalmazás köré csoportosítottam azokat az egyszerű