Quizizz
Se veled, se nélküled? – Miről mondunk le azzal, ha az iskolai okoseszközök korlátozása megvalósul?
Az okoseszközök az életünk részévé váltak. Meggyőződéses tömegközlekedőként magam is szeretem az e-bookolvasómat, a telefonomat, de azért nem mondtam le a hagyományos olvasmányaimról sem: könyv és nyomtatott sajtótermék mindig van
Öt alkalmazás és számos módszertani ötlet távoktató történelemtanároknak
Ebben a cikkben a történelemtanároknak szeretnénk segítséget nyújtani, akik hétfőtől kezdve otthon tartózkodó diákjaikat kell segítsék a felkészülésben. Öt egyszerű, diákok számára is hozzáférhető alkalmazás köré csoportosítottam azokat az egyszerű
Fókuszban Trianon és a Nemzeti alaptanterv – Történelemtanárok konferenciája Aszódon
A 2020-as évben alighanem rengeteg szó esik majd történelemről a trianoni békeszerződés centenáriuma miatt, de az új Nemzeti alaptanterv (NAT) miatt a történelemtanítás is fókuszba került. Ezekről volt szó az
Új megoldások a XXI. századi köznevelésben – A Digitális Tanári első konferenciája
Új megoldások a XXI. századi köznevelésben címmel került megrendezésre 2019. június 6-án a Digitális Tanári első konferenciája a Pázmány Péter Katolikus Egyetem támogatásával. A rendezvényen különböző egyetemekről érkezett tanárszakos hallgatók
Applikációk, LEGO-kockák és papírnyuszik a történelemórán – Történelemtanárok szakmai napja Aszódon
Az Aszódi Evangélikus Petőfi Gimnázium, Általános Iskola és Kollégium dísztermében idén már hatodik alkalommal került megrendezésre az evangélikus iskolák történelemtanárainak szakmai napja. A rendezvény az 1848/49-es forradalom és szabadságharc eseményeit,
A média, az internet és a történelem
E-Story – A mozitól az internetig – A történelem kutatása, bemutatása és tanítása a digitális korban címmel rendezett kiskonferenciát a Történelemtanárok Egylete 2018. június 18-án a Kossuth Klubban. A téma
Applikációk történelemórán: kvíz a Quizizz-zel (frissítve)
Augmented reality, gamifikáció, m-learning. Néhány kifejezés azok közül, amelyek közelebb vihetik a pedagógusokat a „digitális bennszülöttekhez”, azaz a diákjaikhoz, és amelyek természetesen a virtuális valóság 21. századi térnyerésével vannak összefüggésben.